Εκδήλωση για τον εορτασμό της Ημέρας των Τριών Ιεραρχών και της εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε στο Ζωγράφειο Σχολείο την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2026, βάσει της εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού που στάλθηκε στα σχολεία όλης της χώρας. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το βίο και την προσφορά του Βασιλείου του Μέγα, του Γρηγορίου του Θεολόγου και του Ιωάννη του Χρυσοστόμου, οι οποίοι αποτελούν τους προστάτες των γραμμάτων στη χριστιανική θρησκεία.
Οι Τρεις Ιεράρχες μέσα από το πλούσιο θεολογικό έργο τους, μας έχουν κληροδοτήσει πολλά διαχρονικά μηνύματα, ώστε οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί, μεταξύ άλλων, να προσηλωνόμαστε στους στόχους μας να προσπαθούμε για την πνευματική και ψυχική μας ανάπτυξη να αγαπούμε τους συνανθρώπους μας να είμαστε φιλάνθρωποι και να βοηθούμε όσους βρίσκονται σε ανάγκη.